Kleinspitz Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Kleinspitz Forum

Kleinspitz Forum


You are not connected. Please login or register

Heisann alle sammen :)

3 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1Heisann alle sammen :) Empty Heisann alle sammen :) Søn Aug 16, 2009 3:32 pm

Maggisz

Maggisz

Hei Hei Smile

Eg er ny inne på denne siden, men dette såg da koseligt ut Very Happy
Eg er ei jente på 19 år som bur på Stord (ei lita øy mellom haugesund og bergen).
Eg har 2 Kleinspitzer, begge hannhunder. Den eldste min er født 07.05.05, og min yngste er
født 09.04.07

Zico som den eldste heiter, er premiert og bitt norsk utstillingschampion, men vi har
desverre ikke deltatt på mange nok utstillinger til å få premiert minstemann enda, men det
kommer vel det også får eg håpe Smile

Vi har hatt 3 kull etter Zico til nå, og avkomma har fått utrolig bra kritikk og blitt blant
anna BIS2 valp i Sverige og fått mange BIR valp i Norge. Et avkom som har merket seg spesiellt
ut er Smallwind's Dancing Queen (Donna).

Minstemann som heter Bobbie, er en artig liten krabat. Han er skikkelig kosete og glad i
sine eigere, og han storkoser seg i lag med Zico. Vi er heldige som har to så flotte hunder
som går så fint overens Smile

Har hatt hund i 4 år nå, og må si jeg har ikke angret ett sekund! Det er så utrolig mykje
selskap og underholding i desse dyra at det er heilt utruligt !Smile Mye hund i liten kropp
så mange sier ! Very Happy

http://www.123hjemmeside.dk/kleinspitznorge

2Heisann alle sammen :) Empty Re: Heisann alle sammen :) Tor Aug 20, 2009 12:16 pm

Sandra Christensen

Sandra Christensen

velkommen hit Smile veldig skjønne hunder du har sunny

3Heisann alle sammen :) Empty Re: Heisann alle sammen :) Fre Aug 21, 2009 5:09 pm

Toril Paulsen

Toril Paulsen

Hei og velkommen hit.
Du har 2 vakre gutter og jeg ønsker deg lykke til videre med godgutta. sunny

http://www.foxyladys.dk

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet