Kleinspitz Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Kleinspitz Forum

Kleinspitz Forum


You are not connected. Please login or register

To nye medlemmer - Lene og Jens

3 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1To nye medlemmer - Lene og Jens Empty To nye medlemmer - Lene og Jens Tor Jan 21, 2010 1:33 am

Lene&Jens



Hei!

Hvor skal jeg begynne i et slikt forum som dette? Jeg kan alltids starte med å presentere meg selv og min bakgrunn for at jeg nå er meldt meg inn her i Kleinspitz forumet. Jeg heter Jens, er 22 år og er bosatt i en enebolig lokalisert i Drammen sentrum. Kjæresten min Lene som bor i en leilighet midt i Oslo med sine to små kompanjonger; Yorkshire terrierene Bella(2år)og Nicky(3år.)
Hun har hatt hund hele livet, og hjemme har de også 2 Gordon Settere. Yorkene stiller Lene ut og dette er også noe vi ønsker å gjøre sammen med min kommende hund.
Under min oppvekst hadde jeg aldri mulighet til å ha hund da moren min er sterkt plaget av astma. Lysten etter å ha hund har likvel alltid vært tilstede og har bare vokst seg sterkere nå som jeg ser muligheten for å kunne faktisk få realisert dette etter jeg flyttet for meg selv mai 2009. Det at Lenes store lidenskap er hund har nok utelukkende smittet over på meg. Har blitt veldig knyttet til de små yorkene Nicky og Bella og ser hvor mye glede, energi, postivitet det ligger i å være hundeeier. Med andre ord - nå som jeg har sett og i stor grad tatt del i det å være en hundeeier hersker det liten tvil om at jeg skal gå til anskaffelse av en hund selv også.

Hvorfor Kleinspitz? Spimpelten for de er magiske - noe jeg regner med alle her enige i!?! De skiller seg fra alle andre hunder som jeg har kommet over i min dype research på internett, samt så passer den inn i min livsstil. Ved å melde meg inn her har jeg mulighet til å få ytterligere innsikt i rasen. Håper dette bringer meg enda nærmere min første og etterlengtede hund iform av en Kleinspitz.

Med vennlig hilsen
Jens & Lene

2To nye medlemmer - Lene og Jens Empty Re: To nye medlemmer - Lene og Jens Tor Jan 21, 2010 8:55 pm

Mona Hagelund

Mona Hagelund

Velkommen hit inn..
Artig med noen nye mennesker igjen!!
Har du fått din lille venn enda??

http://www.papanovas.com

3To nye medlemmer - Lene og Jens Empty Re: To nye medlemmer - Lene og Jens Tir Jan 26, 2010 10:38 pm

Toril Paulsen

Toril Paulsen

Velkommen Very Happy

http://www.foxyladys.dk

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet