Kleinspitz Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Kleinspitz Forum

Kleinspitz Forum


You are not connected. Please login or register

Her er vi!

5 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1Her er vi! Empty Her er vi! Man Apr 27, 2009 6:37 pm

Benedicte Kjørnæs

Benedicte Kjørnæs

Hei!

Så utrolig hyggelig å finne mange kleinspitz-eiere og fans på samme sted!! Jeg er Benedicte og har en kleintispe på snart halvannet år. For tiden studerer jeg, men er ferdig med bachelor til sommern, og da vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre..

Hunden min er født Ante Poire Betty Boop, men går til daglig under navnet Lilly! Vi prøver oss på alt som er gøy innen hundesport, ingenting er umulig for en allsidig rase som dette! Lilly har bronsemerket i lydighet, og for tiden går vi på trinn 1 i agility. Hun er høyt og lavt, og er med på det meste, skiturer, joggeturer og i stallen. Lilly er enebarn, og da blir man jo litt bortskjemt, hehe, men det er vel gjerne sånn det er!

Jeg har også så vidt vært på utstilling med Lilly, og fått gode kritikker, men hun trenger nok mer ringtrening før vi kan nå helt opp. Vi satser på flere utstillinger i sommer! Etter hvert har jeg lyst til å ha et kull på henne, men det ligger et år eller to frem i tid, men jeg har registrert kennelnavnet Forever Furry, så har jeg i alle fall muligheten til å få valpene under eget kennelnavn!

Jeg kunne vel skrevet side opp og ned om Lilly, men dette får holde for nå, for nå skal vi på AG-trening!

Hilsen fra Benedicte og Lilly

2Her er vi! Empty Re: Her er vi! Tir Apr 28, 2009 12:01 am

Toril Paulsen

Toril Paulsen

Hei Benedicte og Lilly.
Velkommen hit til oss på forumet. flower

http://www.foxyladys.dk

3Her er vi! Empty Re: Her er vi! Tir Apr 28, 2009 6:50 am

Mona Hagelund

Mona Hagelund

Velkommen, velkommen..
Lykke til med din søte Lilly!!

http://www.papanovas.com

4Her er vi! Empty Re: Her er vi! Man Mai 11, 2009 7:19 pm

lise rognrust

lise rognrust

Hei og velkommen ! Smile

5Her er vi! Empty Re: Her er vi! Tir Aug 11, 2009 9:21 pm

Sandra Christensen

Sandra Christensen

veldig morsomt å se Very Happy hunden din er halvsøster til min! Min er Ante Poire Chiquita Girl, det er kullet etter din. er tispa di etter Eremey og Mynta? Så moro Smile

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet