Kleinspitz Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Kleinspitz Forum

Kleinspitz Forum


You are not connected. Please login or register

Sandra og Chiquita :)

4 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1Sandra og Chiquita :) Empty Sandra og Chiquita :) Tir Aug 11, 2009 9:11 pm

Sandra Christensen

Sandra Christensen

Hei hei!

Er ny her og veldig glad for å ha funnet et sted hvor jeg kan spørre om, og får svar på alle disse tusen tingene man lurer på Smile

Jeg er 23 år bor i Tønsberg sammen med samboeren min Kim og hunden vår Chiqiuta. Chiq er fra Ante Poire i Sverige og er etter Eremey. Hun er 1år og livlig og glad hele tiden Smile
Hun er min første hund som er min egen, hadde en belgisk tervuren hjemme hos mamma og pappa da jeg var liten. Men søsteren min har hatt masse hunder alt fra malteser, laspso, collie, st. bernard, pom, schäfer, tervuren, chihuahua ++ så er vokst opp med dem Smile

håper og får treffe masse hyggelige folk her Smile

2Sandra og Chiquita :) Empty Re: Sandra og Chiquita :) Tir Aug 11, 2009 10:02 pm

Benedicte Kjørnæs

Benedicte Kjørnæs

Så morsomt at Lillys halvsøster også har endt opp i Norge! Fra det jeg kunne se av bildet så de ganske like ut! Det hadde vært utrolig hyggelig å treffe dere engang og se hvordan de er sammen!

Har du planer om å stille henne?

Hilsen fra Benedicte

3Sandra og Chiquita :) Empty Re: Sandra og Chiquita :) Tir Aug 11, 2009 11:55 pm

Mona Hagelund

Mona Hagelund

Velkommen hit til forummet!!
Håper du vil trives!!
Søt hunden din foresten Smile

http://www.papanovas.com

4Sandra og Chiquita :) Empty Re: Sandra og Chiquita :) Ons Aug 12, 2009 12:35 am

Sandra Christensen

Sandra Christensen

Ja det er kjempe morsomt Smile hvor i norge bor du? hadde vært gøy å treffes som du sier ja!
Jeg stilte henne i Moss 25juli, for første gang i juniorklassen. Men hun var veldig rampete og jeg litt frustert, så ble litt krøll. men vi fikk gode kritikker Very Happy men Chiquita er maks høyde og dommmeren synes hun var litt lang, men jeg tror hun ser enda lenger ut pga hun er midt i fellperioden. Hun var sååå fin da jeg meldte henne opp til utstillingen, også begynte hun og felle, og nå kaller vi henne bare for Pjuska Very Happy hehe

Men du drev med agility og sånt du? jeg skal begynne til høsten med det. Har du stilt Lilly? Smile

5Sandra og Chiquita :) Empty Re: Sandra og Chiquita :) Ons Aug 12, 2009 12:37 am

Sandra Christensen

Sandra Christensen

den andre valpen i kullet til Chiquita, Charlie Bob bor også i Norge. Han bor oppi Haugesund eller noe sånt. Smile

6Sandra og Chiquita :) Empty Re: Sandra og Chiquita :) Tor Aug 13, 2009 12:22 pm

Toril Paulsen

Toril Paulsen

Hei Sandra.
Takk for sist og velkommen hit.
Hun vil nok ikke se så lang ut i ryggen når pelsen kommer på plass.
flower

http://www.foxyladys.dk

7Sandra og Chiquita :) Empty Re: Sandra og Chiquita :) Tor Aug 13, 2009 2:39 pm

Sandra Christensen

Sandra Christensen

takk i lige måde Smile
ja om du så bilde jeg la ut av henne så er hun jo en helt annen hund der Smile det er fra i våres hvor hun hadde dobbelt opp med pels hehe Razz så jeg gleder meg til å se henne med fullkommen pels! Wink

8Sandra og Chiquita :) Empty Re: Sandra og Chiquita :) Tor Aug 13, 2009 10:18 pm

Toril Paulsen

Toril Paulsen

En vakker frøken som snart kommer i sin fulle pels igjen. Very Happy

http://www.foxyladys.dk

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet