Kleinspitz Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Kleinspitz Forum

Kleinspitz Forum


You are not connected. Please login or register

Hei på alle! :)

3 posters

Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1Hei på alle! :) Empty Hei på alle! :) Fre Aug 13, 2010 5:29 pm

Heidi Pedersen

Heidi Pedersen

Hei!

Skal starte med at nei, jeg har ingen kleinspitz Sad Jeg har en litt for stor pomeranian da Wink

Pommen min er 18 måneder nå, og virker dessverre til å ha "black skin disease", og blir kanskje kastrert. Ellers en glad og fornøyd hund Smile Vi driver miljøtrening, så vi forhåpentligvis kan kunne ta til oss en liten bisk til etterhvert. Som dere da har skjønt falt rasevalget trolig på Kleinspitz. De blir da jevnstore. Jeg håper også på at de har samme språk, og trenger omtrent det samme av aktivisering og tur. Lettere å holde to hunder fornøyde når de skal ha så og si "likt av alt" Smile

Kommer til å bruke forumet til å lære mer om rasen, og bestemme meg for når det er best for oss å ha en hund til. Smile (og for å finne ut hvilket kjønn jeg skal velge, ikke minst!)

Håper på å kunne bruke min neste hund til lydighet og/eller agility. Også som selskapshund/turkamerat såklart!



Ellers kan jeg jo nevne det helt grunnleggende; jeg er 25 år og bor på bøgda!

2Hei på alle! :) Empty Re: Hei på alle! :) Lør Aug 21, 2010 12:53 am

Toril Paulsen

Toril Paulsen

Hei Heidi.
Velkommen hit til forumet.Håper du kan plukke litt info her.
Mvh Toril sunny

http://www.foxyladys.dk

3Hei på alle! :) Empty Re: Hei på alle! :) Lør Aug 21, 2010 10:00 pm

Tina

Tina

Hei og velkommen Very Happy

Håper du vil trives her Hei på alle! :) 178595

Selv har jeg også forelsket meg helt i rasen kleinspitz , men er ny med rasen så håper vi får masse tips her på forumet.

Hilsen Tina

http://www.sunnico.net

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet